Veiligheid en betrouwbaarheid zijn de belangrijkste doelen van het Thuiswinkel Waarborg. Respectievelijk 23% en 21% van de respondenten associeert deze kenmerken met het keurmerk. Dit blijkt uit onderzoek van TNS NIPO middels een representatieve steekproef onder ruim 300 pc-bezitters van 18 jaar of ouder. Uit dit onderzoek blijkt ook dat de bekendheid van het keurmerk Thuiswinkel Waarborg verder is toegenomen. 82% van de respondenten herkent het keurmerk van belangenvereniging Thuiswinkel.org nadat het logo is getoond.

Ed Nijpels, voorzitter van Thuiswinkel.org: “Ik ben zeer tevreden met deze resultaten, vooral het feit dat consumenten het Thuiswinkel Waarborg als betrouwbaar en veilig ervaren. Daarnaast is de bekendheid wederom toegenomen en 82 procent is een prachtige score, zeker als je bedenkt dat dit in 2005 nog maar 50 procent was. Het tekent de enorme ontwikkeling die Thuiswinkel.org en haar keurmerk de afgelopen jaren hebben doorgemaakt.

Voor meer informatie omtrent de Thuiswinkel organisatie klik hier.

(bron: Blauw Research/Thuiswinkel.org, april 2009).

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van acties, nieuwe producten en het laatste nieuws.




alttext