Over Klusspullen

Ik heb artikelen in mijn winkelwagen geplaatst, hoe rond ik de bestelling af?
Worden er ook verzendkosten in rekening gebracht?
Kan ik artikelen ook bij u komen afhalen?
Ik heb mijn bestelling op de gewenste leverdatum niet ontvangen, wat is er aan de hand?
Op de gewenste leverdatum ben ik niet thuis, wat nu te doen?
Hoe laat wordt de bestelling bezorgd?
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Ik ben een terugkerende klant maar het inloggen lukt niet, wat nu?
Ik heb verkeerd besteld, hoe kan ik artikelen retourneren?
Aan wie levert klusspullen.nl?
Hebben jullie ook catalogussen?
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Wat is de gemiddelde levertijd van een bestelling?
Worden in nota staande artikelen kosteloos nageleverd?
Ontvang ik na een bestelling een orderbevestiging?
Het bij u aangeschafte artikel is defect binnen de garantie, wat te doen?
Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen wat te doen?
Heeft klusspullen.nl eigen voorraad?
Hoe en door wie worden bestelling bezorgd?
Ik heb mij geregistreerd maar ik ontvang geen e-mail bevestiging?
Is er een minimaal bestelbedrag?
Wat zijn jullie openingstijden?
Heb ik als consument bij u recht op een bedenktijd? (herroepingsrecht)
Is het bestelproces beveiligd middels een ssl verbinding?
Kan ik bij u terecht over een technische vraag betreffende een product?
Kan ik in de zoekbalk ook EAN (Europese artikelnummering) nummers ingeven?
Ontvang ik voordat de bestelling bezorgd gaat worden een Track en Trace code?

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van acties, nieuwe producten en het laatste nieuws.




alttext