Klachtenprocedure:

Wij willen graag dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
 
Als u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of als u vind dat onze dienst verlening niet naar wens is, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan ons.
 
Hoe en waar kunt u uw klacht indienen?
 
U kunt hiervoor telefonisch contact op nemen met ons. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.
Voor telefonisch contact kunt u ons bereiken op 0570-626255 (maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 12:30 uur en 13:00 tot 17:00 uur).
Per e-mail kunt u uw klacht sturen naar klachten@klusspullen.nl en schriftelijk kunt u uw klacht insturen naar:
Klusspullen.B.V
t.a.v. Klachtafhandeling
Zweedsestraat 19-A
7418BG Deventer
 
Wij zullen uw klacht in de meeste gevallen binnen enkele dagen oplossen. Conform de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel mag deze termijn niet langer dan 14 dagen zijn, zie onze algemene voorwaarden.
 
Geschillencommissie Thuiswinkel
 
Mocht uw klacht niet naar wens of tevredenheid door ons opgelost zijn, dan kunt u de Geschillencommissie Thuiswinkel inschakelen. Hiervoor verwijzen wij u naar de website van de geschillencommissie: www.sgc.nl
 
Europees online geschillenplatform (ODR)
 
Ook kunt u in het geval van een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Aanmelden nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van acties, nieuwe producten en het laatste nieuws.




alttext